söndag 9 oktober 2011

Flygresan

Sitter och tänker på flygresan hem. Det var en kvinna som blev helt galen. Hon skrek bland annat "FITTA, JÄVLA FITTA" åt medpassagerare. Om jag förstod rätt hade kvinnan även en unge med sig, som hon också skrek på. "Jävla ungjävel".. Efter ett tag blev hon aggressiv, så flygvärdinnorna + två karlar var tvungna att binda fast hennes händer och tvinga ner henne på golvet.. Sen kom det massor med luftgropar, hela planet skakade. Kändes lite obehagligt.. Tyckte synd om Mattias (som flög för första gången) Han fick nog lite panik.. "Det här är det värsta jag har varit med om"

När vi landade var polisen på plats. Undra om kvinnan blev tagen till fängelset eller psyket..

Nåväl.. Just nu sitter jag i soffan och snusar.. Har ständigt en snus inne. Kanske är det därför jag både rökte och snusade för mycket under resan.. Känner mig dock inte sugen på cigg, det är mer en semestergrej för mig.. När jag är utomlands får jag röka, när jag är i Sverige är det förbjudet!

Har redan tappat all färg i ansiktet. Så går det om man är torr som sandpapper, suck åh håååå!

Väntar på att M ska komma hem. Känner mig rastlös!

tackohej

Inga kommentarer: