torsdag 27 januari 2011

Rastlös kvinna söker ro

Denna vecka har varit tung och hemsk. Har struntat i allt och lite till. Ikväll blev jag dock räddad av Hillevi. Vi kollade på desperate, drack the och pratade. Ett välbehövligt besök, det tackar jag för.. Känns betydligt bättre nu!

Har inte svalt någon sömntablett ikväll så nu känner jag mig för pigg/rastlös för att lägga mig i sängen. Vill städa, hoppa omkring och spela hög musik. MEN, jag vill även vara en bra granne, så jag bör nog undvika dammsugare och dunk efter midnatt..

Imorgon har jag en tid hos tandläkaren. Har ännu en gång bestämt mig för att avboka.. Tredje gången nu. Illa, men skönt.. Jag väljer att snusa och dricka kaffe istället. Nää, har faktiskt (på riktigt) problem med att ta mig hem på fredagen. Fader är ledig och min bussfobi är fortfarande obotad. Det är väll anledning nog? Jaa!

God natt gott folk

Inga kommentarer: