torsdag 13 januari 2011

Abou!

Blir stressad av att vänta. Tiden går långsamt och jag kan inte slappna av för fem öre. Väntar på att Magnus ska komma hem. Kom hem NUUU. Han är några timmar bort och jag vet inte alls hur jag ska fördriva tiden, abou. Har städat och hackat upp exotiska frukter till ikväll. Torsdagsmys står på schemat (har jag bestämt) :) Kiwi, honungmelon och ananas, gött. Saknar dock jordgubbarna. Jag önskar mig ett eget jordgubbsland och en stoooor buske med hallon..

Nu har det skett en förändring kan jag lova. Med hjälp av Dallas tog jag tillslut det stora steget. Det var svårt, men jag vågade satsa och tro på att förändringen skulle leda till något bra...... Jag har bytt snus! BOOOOM. Bytte ut min dyra catch licorice till granit, vit.. Känns helt okey. Billigt och bra om inte annat. Tack Dallas för ditt stöd, du är en riktig vän ;) Måskalas!

What to do?

tackohej

2 kommentarer:

Dallas sa...

Sötnöt.. Det är rätt lätt att byta från ett snusberoende till ett annat snusberoende ;) Bra jobbat!

Snus sa...

Då har du väldigt lätt att byta till den billigare och bättre samansatta sorten Anderssons Special av Kungssnus.