torsdag 13 januari 2011

Pee Pee

Blev en tidig morgon idag. Tycker om att kliva upp tidigt då man har planer under dagens gång. Har cyklat, städat, kollat på greys anatomy och njutit av en lång och skön dusch. Snart ska jag brumma iväg och hämta upp Dallas. Vi ska till strömpilen, äta lunch och handla. Har enbart 1000 kr kvar, det känns ju mindre bra. Får dock pengar nästa vecka, så det borde ordna sig. Hoppas! Måste köpa en stock med snus. Snusar världens dyraste snus, typ. Borde byta till ett billigare alternativ. Fan åh.. Kanske ska testa ngt nytt denna gång. Testa bör man annars dör man. Hm?

Ja, vad gör man? Pissar och dricker vatten. Dricker vatten och pissar. Springer på toaletten stup i kvarten, kan fan inte hålla mig mer än fem minuter. Inte konstigt att jag inte vill dricka så mycket vatten. Men, jag försöker dricka och öva upp blåsan. Går inte så bra..

Klockan börjar närma sig tolv och min magen pratar arabiska. Illamående blandat med hunger, ingen bra kombination. Men äta bör man annars dör man. Där fick jag till det!

Ja men jaa. Jaajaa.

Tackohej

1 kommentar:

snus sa...

Att vara snusare idag är inte det billigaste. Det självklara alternativet, för mig i alla fall, är att tillverka snuset själv. Billigt och mycket bra dessutom om jag jämför mot det äckliga färdigjorda snuset som finns i affärerna. Tipsar dig att testa en snussats från www.snusfabriken.com