onsdag 12 januari 2011

Ägg är gott

Jag måste vattna blommorna och mig själv. Måste dricka mer! Vatten. Inte öl.. Imorse lämnade jag byn och landade i en ganska städad lägenhet. Det gillar jag! Städa kan jag hur som helst göra, trots att det redan är ganska rent. Så det blir nog lite städning ikväll. Tycker det är skönt att städa då jag är ensam, det gör mig lugn. Tokigt vilka nöjen man har då man inte har någon sysselsättning under dagarna.. Påtal om sysselsättning, snart börjar min arbetsträning. Nästa vecka ska jag delta på några träffar på FK, sen kommer jag förhoppningsvis få veta vilken arbetsplats jag hamnar på, och när jag ska börjar. Nervös. Men jag ska fan klara av det, punkt slut!

Just nu lever två ägg rövare i det kokande vattnet i köket. Äggkalas hemma hos mig med andra ord. Jag älskar ägg! ;) En minut kvar, dags att avsluta!

tackohej

Inga kommentarer: