tisdag 18 januari 2011

Bradåå

Försöker andas. Det är ju bara ett möte, i grupp, med andra människor som också har som mål att ta sig ut i arbetslivet. Inget farligt med det, egentligen. Försöker undvika mina "jag skiter i allt och stannar hemma" tankar. Försöker tänka, hurra hurra, vad bra jag är som försöker ta tag i livet.. Hurra.. Kanske ska börja med att byta musik. Just nu spelas låten som jag ska ha på min begravning, kanske inte så peppande.. Okey, nu höjer jag volymen och sätter på en pepplåt. AMEN

Lalalalaa, allt kommer gå bra. Laalalala, allt kommer gå bra. Lalalala, allt kommer gå bra. Dodidodidoo, allt kommer gå bra!

Två timmar kvar. Och inte har jag någon bil ännu. Men den kommer snart.. Borde egentligen inte köra bil då jag är stressad, men det går nog bra... För allt kommer gå så jävla bra! Bra bra bra bra bra bra

Inga kommentarer: