måndag 10 januari 2011

slut

Nu är semestern över. Magnus har efter en längre ledighet börjat arbeta igen, vilket innebär att mina vanliga vardagsrutiner måste påbörjas igen. Känns som ett stort orosmoment. Det är jobbigt, men ändå skönt (om jag får till det). Eller fan, jag vill egentligen bajsa över de rutinerna som jag strävar efter då jag är ensam. Det spelar egentligen ingen roll vad jag gör, det är ändå inte bra nog. Är dock i byn idag, så än så länge kan jag inget mer än att planera.. Planera, så drygt!

I fredags var det kalas med tjejerna. Det blev en trevlig förfest! Jag blev full. Inte på ett dåligt sätt, men ändå för full. Minnet från krogen är lite suddigt, får inte riktigt ihop vad jag gjorde under dessa timmar. Kommer ihåg det mesta, men inte allt, tror jag? Vet iaf att jag sa några klumpiga saker. Borde hålla käften. Men annars var kvällen bra..

Men usch, vad bakis jag var på lördagen. Sov till halv fyra. Var vaken tio timmar och sov sedan till 12.30 på söndagen. Bakis två dagar för en kväll med alkohol. Låt gå denna gång, men nästa gång ska jag ta det lite lugnare. Känner mig inte alls sugen på utgång och fest längre. Blir nog nyktert några helger nu igen.

tackohej

Inga kommentarer: