fredag 28 januari 2011

Äventyr?

Fredag, fredag, fredag. Ut på äventyr och sen sushi. Ja, det har som blivit en rutin på fredagar. Sushiberoende och äventyrsgalen. Eller nej, äventyrsgalen är jag verkligen inte. Mer "jaja, nåväl, vi drar väl ut och fördriver tiden". Men då det är helg får jag banne mig anstränga mig och göra mer än ingenting. Det kan faktiskt vara rätt så skönt/givande att slippa sitta inne och bara tänka, fundera, anilyserar. Blir hur som haver för mycket av det under veckorna. Så, jag ska inte klaga på äventyr. Äventyr är bra, hurra hurra..

Problem med sömnen, igen. Ligger vaken om nätterna, tittar upp i taket, läser en dålig bok och snusar. Magnus gnisslar tänder, jag ryser och dricker ljummet vatten.

Nej, nu måste jag klä på mig! Önskar att jag kunde leva i min morgonrock, det vore underbart skönt :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer: