lördag 25 september 2010

Stark

Jag vill bli stark. Psykiskt, jaa, men nu syftar jag mer på fysiskt. Stark som starke Adolf, fast med lite mindre muskler. Vad ska man äta om man vill bli stark? Fil med flingor? Under helgen har jag dock ätit oxfile. Men inte blev jag stark som en oxe för det. Konstigt!

"Starke Adolf är världens starkaste, men han gillar inte träning och tyngdlyftning som man kan tro. Starke Adolf ligger mycket hellre hemma i sängen och drömmer och lyssnar på sin favoritmusik. Han är ju så stark ändå"



Jag vill ha samma förutsättningar som Adolf. Det är ju roligt att träna, men jag lär inte bygga muskler genom att sitta på min motionscykel och lyfta mina fem kilos hantlar.. Baaboo!

Nu är det måndag igen

tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

jag vill också bli stark...är klen som en vandrande pinne! haha