fredag 8 oktober 2010

Back to reality

Hej, nu är jag hemma igen. Har haft en härlig vecka med sol, bad, öl och trevligt sällskap. Tunisien är dock inget ställe jag besöker igen..

Det var gigantiska vågor och jag har fått uppleva att bli totalt tagen av en våg, eller två. Tappade totalt fotfästet och snurrande omkring under vattnet utan kontroll. Röd flagga och ändå ska man bada. Jag som är rädd för vatten, men jag överlevde ;)

Har skrattat åt en ful kamel, hatat en katt (för första gången i mitt liv), spelat airhockey (spöade magnus), spelat biljard (totalt värdelös), druckigt öl och rökt många ciggareter, ätit skum mat, varit förstoppad (är det fortfarande), varit sur i sömnen, ätit på en bögklubb, varit utan övertröja, blivit utskälld av en bitterfitta (över en bläckpenna), pissat i polen i ren trots (usch så fult), ätit makaroner, varit utan nagellack, vaknat vid fyratiden varje natt, sett män med rosa tanga (otroligt hett), solat (nähä), ätit kaktus, varit glad, löst korsord och stavat valp med två p). Jaaa, och meeer..

Självklart var vi dåliga på att ta kort.. Men här kommer några iaf!






















'

Resan blev en semester från mig själv. Men nu är jag hemma igen, och då kommer tankarna tillbaka. Borde egentligen kunna leva som jag gjorde under semestern, men det verkar inte gå. Eller jo, det går!

Jag håller på att flagna bort i ansiktet. Ska ta bort all dö hy, sen kanske det blir solarium imorgon för att få bort alla vita fläckar ;)

Nej, nu ska jag gå på dass och se om jag lyckas bryta min förstoppning. Wish me luck!

Tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Va mysigt! haha kamelen såg ju kung ut haha :D Malta nästa då? ;D