måndag 6 september 2010

munch munch

Dagen i ära har varit rätt så skön. Började dagen med att njuta av värmen på ballkongen. Sen tog jag mig ett pass på mårten och efter det såg jag ännu en pokemon film. Lättsamt och mysigt. Nu är jag ruggit trött och vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden tills det är dags för sängen. Lugnet som har funnits under dagens gång börjar förvandlas till stress och oro. Att det aldrig ska kunna hålla i sig en hel dag. Men jag är tacksam över de timmar som har varit bra. Ska lära mig uppskatta dessa stunder, istället för att enbart fokusera på det dåliga..

Min mage lever om, mina ögonbryn är oplockade, disken vill bli ren, blommorna vill ha vatten, smulor och äggskal längtar efter tryggheten i dammsugaren. Det är få dagar jag kan lämna disk framme i mer än en timme. Idag är en sådan dag. Men städa måste jag, annars kommer jag känna mig lat och smutsig!


Har verkligen fastnat för pokemon. Såg mycket på det då jag var yngre, och jag tycker fortfarande det är lika bra! Har laddat hem 12 filmer och är nu inne på den nionde. Grät en tår under den första filmen. Gråter sällan till "vanliga" filmer, men då det handlar om söta små pokemon kan jag faktiskt fälla en tår lite då och då. Känner mig smått patetisk, men det står jag för! ;P

tackohej

Inga kommentarer: