tisdag 14 september 2010

Naturen är djurens toalett

Nu börjar tisdagen i byn gå mot sitt slut. Bilen till staden går om sex timmar och här ligger jag med hjärtat i halsen. Gruvar inför morgondagens möte. Samma skit som vanligt, men efter morgondagens möte kommer jag förmodligen veta om jag "måste" påbörja en grej. Inget jag orkar ta upp här, så det är lika bra jag sätter punkt..

Idag har jag varit ute på en härlig promenad. Andades in så mycket luft jag bara kunde och försökte njuta av naturen. Fick en blåsa under tån, men annars var allt tipp topp (om man tar bort mina tunga ben) Djuren i naturen var som bortblåsta, förutom en liten bebisgroda som var riktigt nära på att bli mos. Den lilla grodan fick mig att besatt kolla ner i marken under den resterande delen av promenaden.. Fick därmed se ganska mycket grus och bajs. Bajs med röda bär i. Otroligt spännande!

Nu ska jag spela spindelharpan och se om jag kan få mig en date med john blund. Har aldrig velat ha en karl så mycket som jag vill ha john just nu! Han är dock väldigt svårflörtad och jag är urusel på att ragga..

Undra om det är min oduschade kropp som gör att han inte vill besöka mig? Kanske var det även den som gjorde att djuren flög/sprang sin kos tidigare idag. Förutom den lilla grodan som inte hann fly undan. Stakars liten. Han ville nog hellre bli mosad än att behöva känna stanken av en VÄLDIGT skitig kvinna.. Imorgon ska jag duscha!

Tackohej och god natt :)

Inga kommentarer: