fredag 24 september 2010

Regn?!

Gick nyss in på yr.no och kollade på hur det ser ut på väderfronten i Tunisien. Blev inte glad kan jag säga. Regn (inte hela veckan, men va fan).. Blir så bitter, men jag hoppas solen hinner vinna över regnet. Det är trots allt en vecka kvar tills vi förhoppningsvis ligger och steker i värmen. Det finns inte i min värld att det ska regna, det är fan inte okey! Det borde finnas vädergaranti. Pengarna tillbaka om det regnar ;)

Nu har den första veckan gått (8 kvar). Var jobbigare än väntan, vilket jag inte trodde var möjligt. Hade ställt in mig på att det skulle bli riktigt jobbigt, men det blev super duper mega jobbigt. Men det blir nog bra!

Försöker få fram några bilder på hotellet, men det går inte så bra. Återkommer med bilder senare. Behöver lite hjälp från magnus tror jag!

tackohej

Inga kommentarer: