onsdag 15 september 2010

I wanna have control

Efter dagens möte kan jag meddela att helvetet bryter lös på måndag. Känns grymt jobbigt och tung, vill helst fly från det hela. Men nu är det klart, och jag ska därmed försöka göra mitt bästa. Adjö kontroll! Vet att det egentligen är något bra, som förmodligen kommer hjälpa mig på sikt. Men just nu känns det som att jag kommer dö. Fan för att det ska behöva kännas så här. Måste även påbörja någon arbetsträning. Hur ska jag palla båda delarna. Och hur ska jag hinna? Jaja, det blir som det blir, inget jag kan styra över just nu..

Idag har jag hälsat på Hillevi och Dallas. Har druckit kaffe i mängder och pissat som en besatt.


Här kommer lite bilder från min och Magnus lilla skogspromenad i Ängersjö (i fredags). Magnus blev dock inte fångad på kort (föruom från profil då han slog en drill). Känner mig snäll, så jag lägger inte upp det kortet. Vill ju inte reta upp karln i onödan, hehe :)


















tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Härliga bilder :D
Vad är det som börjar på måndag? Plugga? Vad det än är så kommer det gå bra! Allt löser sig som Mamma brukar säga :)

Kram kram