måndag 23 augusti 2010

nikotin

Sov länge idag. Ingen bra sömn, mer en "jag vill inte kliva upp" sömn. Visst är det skönt att ligga i sängen, men ibland känns det mer som en flykt. Fick iaf besök av H, så då tog jag mig upp och fick samtidigt njuta av lite sällskap. Nu sitter jag och lyssnar på min depplista på spotify. Lyssnar alltid på den på måndagar. Att det är pissväder ger mig ett ännu större behov av låtar som stämmer in på alla känslor som går hand i hand med gråa måndagar.

Helgen blev trevlig. Kanske lite för mycket öl och drinkar (som jag egentligen inte har råd med) Men ibland är det roligt att testa ngt nytt. Köpte för första gången en rosa panter. Den smakade rosa panter, jaa just den smaken hade den. Ni förstår säkert vad jag menar, som alltid!

Igår på kvällen då magnus hade dragit höll jag på att bajsa på mig. Det var mörkt i lägenheten, endast lampan i köket lyste. Gick på toaletten, spolade och släckte lampan. Då smäller det till, och lampan i köket dör. Försöker desperat tända lampan på toaletten, men inget hände. Fick för mig att det var någon i köket och frös snabbt till is på tröskeln mellan toan och hallen. Tänkte för mig själv att jag beter mig löjligt, att det omöjligtvis kan vara någon inne i lägenheten. Sa något högt och sprang och tryckte på alla ljusknappar. Lampan i vardagsrummet fungerade, tack gud. När fan blev jag så rädd för mörker och dylikt? Har inte varit det tidigare. Skuuumt! Kanske kan det bero på att jag på något vänster har fått för mig att alla mördare i denna värld är ute efter mig, haha ;)

Vad ska jag nu hitta på? Borde diska, borde vattna blommorna, borde dricka vatten. Oj, vad mycket jag har att göra. Oh happy daaaay! Snusar som besatt idag. Har nog inte varit utan en snus mer än tio minuter de senaste 6 timmarna. Läppen svider, men vad gör man? Fortsätter snusa och gnälla över smärtan.. Bella i ett tjockt jävla nötskal!

Hoppas alla får en bra dag, tackohej

Inga kommentarer: