onsdag 4 augusti 2010

Melonia

Jag lyckas alltid gå in på bloggen då jag är på sämre humör. Måste verka som att jag är världens bittraste tant, som inte gör annat än gnälla. Kanske kan det bero på att jag enbart bloggar då jag är ensam. Mitt humör bli nämligen betydligt sämre vid dessa tillfällen. Kan inte riktigt slappna av. För mycket tankar som jag inte kan sätta stopp på. Neej. inget mer gnäll, STOPP!

Okey, vad ska jag skriva? Sommaren är snart slut.. STOPP. Denna sommar har faktiskt varit bättre än de senaste sommrarna, så jag ska inte klaga. I slutet av september månad ska jag och M dra till Tunisien i en vecka. Känns roligt och skönt. Men samtidigt väldigt tungt, STOPP. En vecka med lyx, trevligt sällskap och sol. Kommer bli underbart :)

Sitter i denna stund på magnus matta och lyssnar på musik. Just nu spelas "changes" med black sabbath. Ska snart göra kaffe och dra igång någon film. Ska nog se på the pianist. En tragiskt och tung film, men den är faktiskt riktigt bra. Har inte sett hela, så nu ska jag se delen som jag har missat.

Igår såg jag på "resan till melonia" En film som jag såg då jag var liten. Kommer ni ihåg den, eller är det bara vi i Ängersjö som kollade på den? Skulle inte förvåna mig, haha!



Nej, nu skriker kaffedemonen inom mig! Nu jäklar ska det drickas. Ha det bra, hej hå!

2 kommentarer:

Holle sa...

Åh, det var inte bara ni där ute som resan till melonia, även vi gjorde det!

Hurra för hösten också, alla årstider är fina och du och jag ska öva oss ännu mer på saker. typ gå på stan och så ska vi gå på stan och fika. jag läängtar..hehe.

hoppas vi ses nån dag snart.
/H

Angelica sa...

Åh, melonia! Hade jag glömt...såg den också när jag var liten...tror jag tyckte den va lite läskig? Kraaam