torsdag 19 augusti 2010

Im so tired

B som i bajsdag, A som i arg, F som i flytt, S som i saknad, I som i illamående, T som i torr, R som i rastlös, T som i trött.. P som i PMS..

Då blev det torsdag på nytt. Känner mig lite ledsen i ögat, för idag flyttar Thom och Diana till Stockholm. Dom försvinner inte, men det känns som att en del av mig kommer vara för långt bort. Tycker inte om då folk i min närhet "försvinner", får seperationångest. Men jag är glad för deras skull, det är jag. Dom förtjänar den här flytten. Thom får vara nära sin Anna och Diana får starta ett nytt kapitel och pröva ngt nytt. Är stolt över Diana, hon är modig! Känner mig dock lite avundsjuk. Jag vill också lämna denna stad. Då jag var i stockholm i helgen, var allt berydligt lättare. Kunde gå på stan utan att få panik, kunde göra saker som jag aldrig skulle göra i umeå. Förmodligen skulle inte allt bli bättre genom att flytta, men kanske skulle jag växa som människa. Bara att våga skulle nog ge mig lite styrka. Fan, skulle iaf kunna känna att jag har möjligheten till att kunna flytta. I nuläget är jag fast här pga. all skit. Det är just känslan av att vara fast som är jobbig.. Känslan av att vara låst.. Men nu kan jag dra till stockholm och hälsa på då jag känner för det :) Synd att inte grönalund har öppet året runt ;)

Nej, nu ska jag städa lite! tackohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Fint du har gjort i bloggen :)

Ja det är inte alltid lätt när man har nära vänner & Familj långt borta...fy jag vet. Men samtidigt så vet man ju att dom inte är borta. Jag har 3 timmar hem till sverige, det är för mig en tröst att veta att ni är bara 3 timmar borta :)

Hoppas allt är bra annars :)
Kram kram