torsdag 26 augusti 2010

Beda och berta

God morgon världen! Sover inte många timmar per natt, men känner mig ändå rätt så pigg. Är dock sliten i huvudet. Blir disträ av lite sömn och mina tankar tröttnar ut mig mer än vanligt. Egentligen borde tankarna minska då man är trött. Men det blir mer som att dom får ta över, för tröttheten gör att jag inte riktigt orkar anstränga mig för att hålla dem på avstånd. Så imorgon ska jag ta en sovmorgon och ladda upp inför helgen. Ska bli en bra helg!

Sitter på mattan med min kaffekopp, trots att min mage krampar. Inte så smart, men vad gör man? Utan kaffe kan jag inte kliva upp halv sju och överleva dagen. Ska träffa Hannah nere på stan vid tolv. Nu ska jag snart ha ett litet motionspass på Mårten. Har en skada, döper ofta föremål, kroppsdelar och insekter. Beda och Berta (som även var namnet på jag och Lisas karaktärer då vi gjorde filmer förr i tiden ;)..) Sen har vi mårten, Hubert, Timmy, daller osv. Om någon timme börjar kampen till att försöka bli mänsklig. Inte alltid så lätt, men man får väll göra sitt bästa. Jag är blek och har dålig hy, så idag ska jag sola sola sola. Ska även träffa Linn och ta en tripp till strömpilen. Måste handla mat, typ.

I veckan har jag varit ovanligt social. Har träffat vänner varje dag. Rätt så skönt.. Spenderar ändå så mycket tid på egen hand, så jag uppskattar stunder med prat och soffhäng.

För övrigt kan jag be försäkringskassan (förnedringskassan) att dar åt helvete. "vi kommer inte lämna dig nu".. Nä, eller hur. Andra gången. Tack för stödet!

Nä, nu är det dags!

Ha det bra, kramohej

1 kommentar:

Liisa sa...

Hittade du filmerna?? Åh vill så gärna se dom igen...var ju ett tag sedan :P haha.

A död åt cp-grannar säger jag bara!