måndag 3 maj 2010

Skepp ohoj!

Det blev ingen nykter valborg och jag höll inte mitt löfte om att aldrig mer dricka tequila. Antar att jag får skylla mig själv att jag mådde riktigt dåligt under större delen av lördagen. Eller så skyller jag det hela på Magnus, som faktiskt var den personen som ställde fram en tequila framför mina redan påverkade ögon (visst känns det alltid bättre att skylla sin egen dumhet på andra?) haha :) Synd att jag inte har någon självbehärskning.. Då jag väl har blivit utmanad, kan jag inte låta bli att anta utmaningen. Att jag redan vet att jag kommer må satan dagen efter verkar inte ha någon betydelse (varför ska jag se allt som en tävling?) Nu har jag dock bestämt mig för två nyktra helger. Ska passa på då Die och Elli drar utomlands. Och nej, jag är absolut inte bitter över att dom ska till Tunisien och bo på ett lyxhotell med all included. Usch så fult! ;)

Idag är det måndag.. Vill inte att det ska bli onsdag. Får hellre magsjuka än att gå på mötet som ger mig så enormt mycket ångest. Förhoppningsvis känns det bättre efteråt. Annars gräver jag nog ner mig i en grop och väntar på att en galen björn (såsom Akakabuto) ska komma och äta upp mig. Hoppas det går fort, för jag orkar inte med en långsam död..



Imorgon kommer Hillevi och hälsar på mig i byn. Känns bra, för risken är stor att jag kommer behöva prata av mig min stress inför mötet.. Att prata är den bästa medicin som finns, yes indeed!

Ha en bra dag gott folk! Skepp ohoj

1 kommentar:

Liisa sa...

Tequila tequila tequila.....aldrig kommer vi bli av med denna shots!.
Inte bättre nu heller att man har hittat en som är godare....nämligen med blodapelsin och kanel...muma.