torsdag 27 maj 2010

Mört med en nypa av surfirsk

Ännu en dag i bitterhetens tecken. Är så fruktansvärt trött och konstig i huvudet, vill helst dra till byn och vara för mig själv. Ibland blir det så här då jag är sressad (väldigt ofta). Springer om kring och tänker på hur mycket som måste fixas och tillslut sitter jag på en stol och titta rakt fram. Huvudet blir tomt och jag vill inte alls göra ett skit. Då jag ska försöka somna flyger massor med tankar huller om buller i mitt huvud, vilket resulterar i att jag inte kan somna. Vad är jag stressad över egenligen? Skyller på yran. En helg utan kontroll. Jag är en kontrollmänniska utan dess like. Att inte veta vad som händer är jobbigt för mig. Det är drygt att det ska krävas så lite för att jag ska stressa upp mig själv. Det roliga försvinner, och just nu är jag inte alls peppad på helgen. Jag vill sätta på mig en soppåse och en rånarluva och bara vara någon annan. Men fan, nog kommer det bli en bra helg. Måste bara stressa ner, andas och gå in med en bra inställning. Kanske kan några öl hjälpa mig på den fronten, haha. Nää, imorgon ska jag vakna med ett leende på läpparna, ta mig en varm dusch och en kall öl. Sen blir det ängarna, det bir bra! :).. Bitterfitta eller inte, helgen i ära ska innehålla skratt och glädje!



Sluta deppa börja peppa! Tackohej

1 kommentar:

Leesa sa...

Precis! Va fan det är ju yran!!! :D
Peppa upp dig nu och ha så kul i helgen...önskade att jag kunde ha vart med :/

Tackar :D Åhh jag längtar så tills vi får flytta!!