tisdag 4 maj 2010

Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Igår satt jag ute vid ladugården och kännde värmen. Solen är en av mina bästa vänner, och det kommer den alltid att vara. En bra vän som ger mig värme, färg och avslappning. Jag kan vara mig själv med solen!

Nu har myrorna börjat krylla på marken. Äckliga, hemska myror, som kryper in i skorna och upp för benen. Kan dom inte ge sig på någon i deras egen storlek? Och alla flugor.. Varför ska dom alltid envisas med att landa på mitt ansikte? Nu är det bara blodsugarna till myggor som fattas. Det faktum att jag är immun mot synliga mygbett gör att självaste betten går att härda. Att växa upp i ett myggnäste har tydligen sina fördelar. Det som gör mig galen är det eviga surret, bzzz bzzz bzzz. Så oerhört jobbigt! Att ha en mygga i sitt rum då man försöker sova är värre än att bli jagad av getingar en varm sommardag. Jag och Diana brukar ofta ge oss ut på myggjakt innan vi ska gå till sängs. Slutar ofta med att vi hoppar omkring i ren desperation och slår våra händer hårt i väggen. Jakten på myggor hör till sommaren, men det är något jag skulle betala pengar för att slippa. Och jihoo, sen kommer även alla bräns fram! Den svenska sommaren är verkligen underbar.. Tackar gudarna för att det inte finns så mycket ormar i Ängersjö, för då hade jag nog valt att stanna inne hela sommaren..

Nu är ett möte avklarat... Är redan less, jävla skit! Nu ska jag visa honom. Men vad? Snacka om puckade tankar.

Vill inte fara på nästa möte! Måste dra om 20 min, hjälp mig gud!

Kraaaaaaaaaah! Tackohej

1 kommentar:

Liisa Fisa sa...

aa dom där jävla myggorna!! Tiltar sönder på dom! Men men...sommaren är underbar ändå som sagt :D
Allt bra annars? :)
Kramen