måndag 24 maj 2010

Yr

Måndag på nytt! Usch vad jag ogillar måndagar, dom borde inte få finnas. Lördagen blev riktigt lyckad. Stort tack till brudarna :) Bilderna från festen får jag lägga upp om några dagar, glömde nämligen kameran i staden. Jaha, klockan är tolv och jag har ingen aning om hur jag ska fördriva denna dag. Blir nog lite träning, och kanske ska jag även ta och städa? Men jag är i byn, så jag vettå fan vad jag ska hitta för städprojekt. Igår sov jag som bara den! Somnade i mammas säng vid nio och blev väckt vid halv tolv. Staplade mig upp för trappan och föll ner som en tung cementklump i min obäddade säng, och föll snabbt in i en tung bakisömn. Orkade inte borsta tänderna eller tvätta mig, så när jag vaknade i morse kände jag mig äcklig som bara den. Kollade mig i spegeln och möttes av en ännu hemskare spegelbild än vanligt. Svart runt ögonen, kletigt ansikte och fettigt hår som spretade åt alla håll. Söt tjej med andra ord, veerkligen..

I denna stund stoppar jag in en snus under min redan sönder snusade läpp. Aj, vad det svider. Varför snusar jag? Jo, för det är förjälva gott. Att det svider gör inte så mycket, lite smärta dör man inte av. Helst inte då man får något bra på köpet. Oj, vad snus är bra! Men ibland ångrar jag att jag började. För tänk den dagen man ska försöka sluta. Fy fan vilken demon jag kommer vara! Ohoo, stakars de människor som då finns i min närhet. Näää, jag får helt enkelt snusa hela mitt liv, för min och för alla andras skull, thats it!

Jaha, då var det snart dags för yran. En minst sagt yr helg som garanterat kommer ta på krafterna. Får hoppas att det blir en bra helg, annars kommer ångesten på måndagen äta upp mig. Men, det KOMMER bli en klockren helg, så det är nog lugnt :P Här kommer lite bilder från se senaste åren på Ålidhem under yran!

2009














2007











a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhZjypNdZ1lc6D3XURFsSLzZ_mXYMI3uY0vM9ClcBTZNxGDdcd5_M0OudHEr74FvApXaKAggHrALw6dUrkUsgWT5T5w1Fysx0K-mSJPEUHK9rpuO3QUG-ILY9CbHVzxHHw3AAGBI2EsAIA/s1600/P6010566.JPG">


<







Känns lite sorgligt att 2010 blir det sista året vi kan hålla till i den legendariska lägenheten, buuhu!

Hoppas alla får en bra dag, tackohej











Inga kommentarer: