fredag 30 april 2010

Attans katt!

Jag har kommit fram till att tiden jag spenderar i byn gör mig väldigt rastlös. men samtidigt lugn. Hamnar i rutiner som jag följer, och det finns ingenting här ute som kan komma mellan och därmed "förstöra" dagens upplägg. Jag har kontroll, och det gör mig lugn. Kan dock vara jobbigt då känslan av att jag måste följa mitt schema tar över för mycket. Är kanske inget större problem då jag bor här under kortare perioder, men hur blir det då jag flyttar hit? Nä, då måste jag nog släppa lite på det här..

Sen kommer dagarna då rastlösheten tar över helt och hållet. Sist jag och die var hemma blev vi grymt rastlösa. Vi bestämde oss för att göra en ansiktsmask. Det slutade med att jag såg ut såhär, haha.



Nusse väckte mig i morse, han skrek som en styckad gris. Tittar ut genom fönstret och mötts av denna syn. Oj, vad peppad jag blir på att fira valborg, njaae. Är inte alls avundsjuk på Lisa som garanterat har en helt underbar utsikt. Lisa, du får sända mig mängder med varma och härliga tankar :)




Eftersom jag vaknade tidigare än planerat, och därmed är grymt rastlös, är det lika bra att jag lägger upp några bilder från helgen.. :)













Trevlig valborg gott folk!

1 kommentar:

Liisa sa...

Hahaha..men hallå!! Jag skulle kunna göra allt för att få vara hemma ikväll och få mysa runt en majbrasa! Var fasiken 2 år nu sedan jag såg en sist :( Vi skulle ha bytt ;D hehe.

Hoppas du fick bra valborg! Saknar dig/er med! Men snart så kommer jag hem för 2 veckor :D I juli.
Kramar