onsdag 26 maj 2010

Fy fan åh

Oh, vilken tröttsam dag. Känner mig helt slut och vill helst bara lägga mig och dö. Men trots tunga ögonlock och tomt huvud har jag inte ro nog till att sova. Dagen började med att jag drog från byn till staden vid 06.oo. Kom till en riktigt äcklig lägenhet och kände fort att mitt humör blev dåligt. Försökte andas och tänka att allt skulle kännas bättre efter en kopp kaffe. Och vad händer? Jo, kaffet är SLUT. Hornen växte i min panna och jag kände ett stort behov av att skrika högt "Det här var fan droppen! Om det är slut på kaffe ska man fan i mig köpa nytt eller höra av sig i tid och säga att det är slut. JÄVLA AS...HELVETE" Men jag bet ihop och drog vidare på mitt möte med L.

Efter mötet drog jag, die och Hillevi till stan. Usch, vad jag hatar att gå på stan, förbannelse. Använde iaf mitt presentkort som jag fick av brudarna och köpte mig två klänningar. Köpte även en bh, applåder till mig! Efter trippen på stan drog jag och Die till strömpilen och köpte alkohol. En karta öl till helgen och lite vin. Yes, nu ska det drickas!

Då vi kom hem satt jag igång med städnigen. Fan vad vidrigt det var. Tog över en timme att bara städa köket (rensa kylskåpet, sortera flaskor, skrubba bort alla svarta fläckar på väggarna, sopa, skura golven osv) Gick omkring och svor för mig själv då jag bla fick öl över hela klänningen. Vissa verkar inte hälla ut ölen innan dom lägger dem i "flask" påsen.. Och inte får man något tack för över nästan tre timmars städning. Förutom Diana, hon är iaf tacksam.. Så jaaa, mitt humör blev inte bättre.. Önskar jag kunde skylla mitt dåliga humör på PMS, men då skulle jag ljuga, huuh

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Ska kanske träffa Dallas en snabbis, det kanske kan få mig på bättre humör..

Jaja, nu har jag fått nog. Hoppas alla har haft en bättre dag än mig. Tackohej

Inga kommentarer: