måndag 28 december 2009

Fest på gott och ont

I lördags blev det en riktig galen utekväll. Drack som en törstig kamel, vilket jag fick betala ett högt pris för på söndagen. Har nog aldrig varit så bakis under min period som erfaren partyprisse. Kvällen började hos Angelica där jag, Die, Hannah, Nina, Angelica och Elinor hade en trevlig och mysig förfest. Då klockan började närma sig tio, klädde vi på oss och begav oss ut i snöstormen. Att vi fick stå och vänta 30 min på att få komma in gjorde det hela inte så mycket bättre. Frysna tår och lår, fuktigt hår och röd näsa, I like it. Väl inne, började jag och Angelica kvällen med att ramla på det halkiga golvet (riktigt snyggt och inte alls pinsamt) haha.

In på toaletten och vidare till baren där vi beställde en sexa mintu. Köpte även en öl på det, som försvann rätt så fort. Lite senare träffade jag killarna från robertfors och lyckades på ngt vänster få en sexa teuqila i min hand som sedan hamnade i mitt blodomlopp. Riktigt dumt, haha ;P Kvällen var lång och riktigt rolig (ialf det jag kan minnas av den)

Kvällen avslutades med en efterfest med en killkompis och två random killar. Det var den konstigaste efterfesten jag har varit på. Dom där två killarna var två riktiga puckon, som inte fattade att vi ville gå och lägga oss klockan sex på morgonen. Tillslut fick vi dem att gå, tack och lov. Sedan blev det sängen, där vi låg i två timmar och skrattade åt allt och ingeting. Jag borde veta bättre än att dricka vin och starkglögg klockan fyra på morgonen. Att man aldrig lär sig!

Idag är jag så trött, och livet känns inte alls roligt. Ångest över julen och allt annat. Men sånt är livet, tyvärr. På nyårsafton ska jag, Dallas och Thomas ha en heldag här i Ängersjö. Det blir skoter, middag, lite vin och tv-spel ;P Tanken var att jag skulle sitta ensam här och tycka synd om mig själv, så det känns roligt att få hitta på ngt, men ändå slippa försöka vara fin och behöva känna stressen (som jag ofta gör då jag är i staden)

Nä, nu ska jag försöka dricka vatten och jobba på att få bort mitt illamående, som fortfarande biter sig fast. Är jag för gammal för att dricka mängder av alkohol? Tror fan det. Nästa gången skippar jag teuqilan och starkglöggen ;P

Ha en bra dag gott folk, tjo!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bara att tuta och köra.Du kanske lär dig till nästa gång :)
A