tisdag 15 december 2009

Abou

Nu är det tisdag. En kväll i lägenheten, utan sällskap väntar. Känner jag mig rätt kommer det bli städning, kanske lite motionscykel och lite datanörd fasoner. Just nu är jag trött, så suget efter en powernap är stor. Ska dock försöka hålla mig vaken, så jag kan sova en hel natt för en gångs skull. Det är ganska deprimerande i denna lägenhet, då det står flyttkartonger lite här och var. Det är tomt vilket leder till ett ekande ljud. Nu har vi ialf fått en fungerande tv, så då kan jag titta på julkalendern. Viktig puck ;)

Mina tankar kretsar just nu i stort sett kring en och samma sak. Blir lite jobbigt och kravfullt med dessa tankar. Måste nog försöka släppa lite på dem, annars kommer det slå tillbacka senare. Vet hur det varit förr, så jag borde lära mig av mina misstag, yes indeed!

Idag var jag och träffade en kvinna på ett servicehus på Öbacka. Ska börja volentärarbeta där efter jul. Känns bra att jag äntligen tog tag i det. Hoppas verkligen att det kan bli en posetiv förändring då jag kommer in i det hela. Lite rutin skulle inte sitta helt fel.

Nä, nu ska jag fokusera på julkalendern!

tackohej

Inga kommentarer: