fredag 18 december 2009

Hurven!

Sitter och fryser som bara den. Gick ut på min promenad och upptäckte att min vanliga runda var totalt igensnöad. Var därför tvungen att gå en annan väg, som hade inkörda hjulspår. Det faktum att jag inte hade någon klocka med mig, gjorde att jag var tvungen att försöka gissa mig till hur lång tid jag gick åt ett håll. När jag kom hem hade jag varit ute i två timmar. Inte konstigt att jag håller på att frysa ihjäl. Min tidsuppfattning är inte den bästa, helst inte då jag försvinner in min lilla fantasivärld.

Denna vecka har jag varit i staden. Har inte gjort mycket alls. I onsdags spelade jag dock tv-spel mot J, och slälvklart piskade jag honom. En härlig känsla, fuskade nästan ingenting ;P haha. Vi satt och svor. Jag använde mig mest av orden snorfitta och slyna och han av hora. Är så fruktansvärt dålig förlorare, så det var nästan så att jag höll på att börja gråta då det gick dåligt, haha.

Nu är jag hemma i byn på nytt, så ikväll blir det häng med broder. Han har försökt lära mig att spela gitarr, men vi har kommit fram till att mina fingrar är för korta. Jag skyller på det ialf ;P

Får önska eder alla en riktig god helg

Adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vad roligt med tvspel! (:

/A