fredag 11 december 2009

bzz bzzz

Vi äro små humlor vi, bzz bzzz!
Vi äro små humlor vi, bzz bzzz!
Vi äro små humlor som tar och en geting
Vi äro små humlor vi bzz bzz.. skål

Ja, nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik. Mamma gav mig en snapsbok, och bella blev sugen på fest. Men, jag ska vara nykter till annandagen, så det är bara att sitta i skogen i helgen och tänka på nykterhetens fördelar. Diana ska ut och roa sig imorgon, roligt för henne, veerkligen ;P

Nä, nu försvann suget! Det krävdes en tanke för att få bort det. En tanke som börjar ta över mer än vad den borde

Jajaa! Jag får önska er alla en bra helg

tackohej

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då får du strunta i den tanken på annandagen! :)

diana sa...

en snapsbok?? schkåål!

Liisa sa...

Haaaj på daaaj :) Jag kommer hem nu på söndag och jag har inte bokat hem resan än :D Så ni får nog ha mig hemma i alla fall i några veckor..hehe..
Vad händer på annandagen då??
Kramen