måndag 7 december 2009

Helgen i ära



Dagen började med att vi bilade till Skellefteå. Bilen var fullpackad, och vi irrade som väntat, bort oss i den okända staden. Men tillslut tog vi oss till Idas fina lägenhet. Hon bjöd på en god middag i form av lax och ris. Det blev en hel del vin, sedan drog vi igång singstar. Självklar sjöng jag och Hillevi dont stop me now, med våra ljuva stämmor. Om jag inte vetat bättre skulle jag tro att jag befinner mig i målbrottet. Ljuvlig stämma med andra ord ;P Kvällen gick, och det blev dans, ölspel och massor med snack. En klockren förfest! Klockan gick och tillslut befann vi oss på ngt uteställe. Mitt minne sviker mig lite, men jag kommer ialf ihåg att jag hade det riktigt roligt. Krogen stängde, och efter det hände det en hel del grejer. Kan inget mer än att säga HAHAHA. Resten stannar i Skellefteå :P

Nu ligger jag och har ont i mina fötter. Självklar sprack mina vattenblåser under promenaden, vilket inte var det skönaste jag varit med om. Aooo. Men jag är bra på att härda, så smärtan känns inte så farlig.

Mådde satan igår kväll. Helt plötsligt började jag skaka, blev kallsvettig och hela rummet snurrade. Måste helt enkelt fått i mig mer vin än vad min kropp pallar. Gick upp med ostadiga ben och somnade. Vaknade upp klockan ett idag och kände mig helt off. Börjar bli för gammal för det här ;P

tackohej

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, snart är du så gammal att du inte kan gå på toaletten själv ;P