måndag 21 december 2009

Stygg tomte!

Efter en lång tystnad gav jag thom en lustig blick och sa "stygg tomte" Efter denna minst sagt oväntande kommentar gjorde jag någon skum min då hela mitt ansikte såg vanställt ut. Thom skrattade och sa "Om jag inte kände dig skulle jag fan bli rädd" Det värsta var att jag inte ens var medveten över vad jag sa, och blev därför lika förvånad som Thom. Jag var totalt borta i huvudet, inne i dimman av den trötthet som förföljt mig den senaste tiden. Frågan är, varför sa jag just stygg tomte? haha

Sitter i denna stund inlindad i filtar, på soffan, i detta minst sagt kalla hus. Lyssnar på lite take it easy musik i form av John Mayer. Ett bra sätt att vakna upp på!

Igår kom snustomten på besök, och jag fick två välbehövliga dosor. Tomten glömde dock glasögonen hemma så jag fick general istället för catch och en annan snus som jag inte visste existerade. How how how, finns det några nikotinberoende barn här?

På torsdag är det julafton. Är absolut inget fan av denna högtid, så jag ser inte fram emot ännu en jul. Vill inte vara anti, men det är så jag känner. Har inte mått bra de senaste jularna och då har det varit riktigt jobbigt med släkt och allt annat. Men jag mår faktiskt lite bättre nu, så det kanske är dax att göra julen till ngt bra. Det kommer dock bli en jobbig kamp i mitt huvud, men detta år ska jag verkligen försöka kämpa istället för att dra mig undan. Blir ofta jobbigt då jag går emot mina "störda" tankar, men samtidigt vet jag att det är det enda sättet till förändring. Ba gööööre!

Kaaah kaaah

tackohej

3 kommentarer:

Thom sa...

Haha, fab, helt klart.

Liisa sa...

Tanke bella :)
Ska visa er min nya hårfärg live någon dag ;)
God Jul på dig!
Så ses vi snart i dagarna!!
Kramen

Liisa sa...

Haj :D
Bokade hem nu och far inte förns den 8:e Jan! :D När ska vi boka in en fika eller liknande??
Kramen damen