söndag 3 januari 2010

nytt år

Äcklig, svar ja. Drygt, svar ja. Jobbigt, svar ja. Stor, svar ja. Sömnproblem, svar ja. Ingen bra start på det nya året, fast det kanske finns någon mening med det också. Känns bara extra drygt att få en dålig period just då det blir ett nytt år. Det har egentligen ingen betydelse, det sitter enbart i min ärthjärna. Jag hatar högtider, det får mig att tänka för mycket på allt som har varit kämpigt under de senaste åren. Men bättre har det blivit och jag har faktiskt bättre förutsättningar nu, än vad jag haft på många år.

Såå, jag antar att jag måste blicka framåt och försöka nå mina mål, som jag så länge kämpat för att få till. Ska börja volentär-arbeta, så det kan kanske vara en start till en bättre vardag, förhoppningsvis. Vill bara inte att det ska bli fel, vet inte om jag kommer palla ännu ett misslyckande

Självaste nyårsafton blev riktigt trevlig. Thomas och Dallas kom ut till Ängersjö där vi körde skoter, bastade, åt gott och drack vin.. Fan, vad roligt det är att köra skoter, I like! Jag och Dallas lämnade Thomas i skogen för att tillsammans ge oss ut på en skotertripp. H-vete vad roligt :P Har enbart kört skoter en gång tidigare, så jag fick en riktigt kick. Och fort körde vi, så jag fick ett x antal nära döden upplevelser. Dallas var galen, jäklar vad hon gasade på. Vi stannade ett tag, och då sa hon till mig "Är du rädd?"... "hmm, nää"... "Litar du på mig?" "eh, nää".. "Jag litar inte heller på mig själv" haha ;P

Ikväll blir det fika med Lisa och brudarna :)

tackohej

2 kommentarer:

Liisa sa...

Yes fika ikväll :)
Ska bli kul att äntligen träffa er!!

Vi ses snart!
Tjosan :D

diana sa...

jag vet att du kan uppnå det du kämpar efter. 2010 ska bli ett bra år!!! det ger vi oss fan på !!