onsdag 31 augusti 2011

Min vän skatan

Jaha, då blev det onsdag. Välkommen.

Gick upp kvart över sex, känner mig seg och trött. Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå. Möte klockan elva, en timme kvar.. Det där med att dra ner på snusen är extra svårt på morgonen.. Har dock klarat mig rätt så bra! Applåder

Nåväl..

Nu borde jag hoppa ur morgonrocken och klä på mig. Borde även sminka mig och torka håret.. Nödvändigt men drygt!

Känner mig inte sugen på att prata idag. Får jag vara tyst? Nej, det fungerar inte så. Vaaaarför?

Jag har förresten fått en ny vän. Det är en skata som hänger utanför mitt fönster. Han slirar på grillen och hoppar omkring på ballen.. Han är ganska bra på att prata. Döper honom härmed till Bertil.

Jag vet, mitt liv är otrooooligt spännande!

tjo

Inga kommentarer: