onsdag 17 augusti 2011

Just breathe

There's a light at each end of this tunnel,
And these mistakes you've made, you'll just make them again
If you'd only try turning around

Tidig morgon. Har ständigt en snus inne, förutom då jag dricker kaffe. Kan inte dricka och snusa samtidigt, det stör mig! Ska snart iväg på mitt första möte på 6 veckor. Känns jobbigt.. Vill inte få dom där frågorna som för mig tillbaka till verkligheten.. Frågor om det som har varit, frågor om framtiden.. Vad vet jag om framtiden? Jag vet inte ens om jag kommer ha någon ekonomi efter denna månad.. Om jag inte får en förlängd aktivitetsersättning försvinner det som har gett mig lite framtidshopp.. Det är inte ekonomin som är det värsta. Det värsta är att jag kommer tappa det stöd som jag är beroende av om jag inte får förlängt... Jag kan inte göra mer nu, kan bara vänta på ett beslut...

Väntan gör mig galen, usch!

Nu borde jag torka håret och klä på mig... Borde borde borde..

Inga kommentarer: