måndag 22 augusti 2011

Ingenting


Låt mig vara ifred i det här.. Jag vill inte gå emot det, vill inte förändra..

Jag vill inte tappa den bit som håller mig motiverad, den bit som ger mig något att kämpa för..

Det må vara en idiotiskt kamp, som egentligen får mig att fastna i något dåligt, men det är ändå något som ger mig någon typ av tröst..

Ibland blir jag rädd för mig själv, då jag märker att det bara blir jobbigare, då jag känner att jag måste minska mer, få mer kontroll, leva ännu mer efter en rutin som gör mig utmattad.. Blir rädd då jag känner behov av att ljuga.. Vill inte ljuga..

En lögn, leder ofta till fler lögner.. Ska fan inte ljuga! Ska aldrig använda mig av den där första lögnen.. Det är mitt nuvarande mål.. Det är därför jag vill vara ifred i denna bit. Vill inte få frågor som ger mig en känsla av att en lögn kan hjälpa mig att kunna fortsätta..

Det här liknar fan ingenting..

Inga kommentarer: