fredag 12 augusti 2011

Hej då bitterfitta!

Då blev det fredag.. Har gjort bort mig, känner mig som en idiot. Jag är nog en idiot, och JAA, jag känner mig dålig.. Att göra misstag är något jag hatar.. Jag förstör saker, jag tappar bort grejer.. Det är nog mänskligt att göra misstag.. Egentligen.. Men fy fan vad jag hatar känslan........... Hatar då människor är arga på mig. Vill fly undan och gömma mig under en sten. Finns det någon sådan sten i närheten? Tror jag måste ge mig ut på stenjakt. Hitta ett litet gömställe där jag kan sitta och snusa.. Snusa och trycka undan. Det vore fint..

Nåväl.. Det är helg, och snart ska vi till byn och suga kräftor, äta kräftor.. Först ska vi på systemet, måste köpa öl till morgondagen.. Ge mig en jävla öl och riktig snus utan klet.. Ba göre! Jävla ekonomi..

Nej, nu ska jag sluta vara en bitterfitta och försöka vända på steken! Det är helg bitterfitta, sluta deppa börja peppa!

Ba göööre!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: