torsdag 18 augusti 2011

Gnällmås

Idag går det tungt att andas. Drar djupa suckar för att få till andningen.. Känns som att mitt bröst håller på att gå sönder. Andas...

Det går segt för FK, och nu kommer jag i värsta fall vara utan ekonomi i fyra månader. Hur överlever man då? Hatar att låna pengar, hatar att inte ha möjligheten till att vara självständig..

Jag och Magnus skulle beställa en resa idag. Nu vet jag inte riktigt hur det ska gå ihop.. Kan betala, leva extremt fattigt och dra ner på snusen. Kan skita i resan och bli deppad.. Vilket beslut jag än tar kommer resultatet bli komplicerat..

Det är jobbigt som det är och nu skiter det sig med ekonomin också. Nu är det ingen del som är hel..

Skulle kunna gnälla hur mycket som helst, men det leder ingenstans. Ska försöka hålla käften och stänga in oron och paniken inom mig..

Håller på med städningen.. Känner bara för att ligga och stirra, men jag måste städa, jag måste cykla, jag måste försöka vara lite levande. Känns inte verkligt, men det kanske är sak samma..

Nu blev det gnäll i mängder..

Hej då



Inga kommentarer: