måndag 8 augusti 2011

Back to reality!

Då var sommaren över.. Magnus har börjar jobba igen. Har inte varit ensam på fem veckor, vilket inte har hänt på åratal. Känner att jag har lärt mig mycket om mig själv, att jag faktiskt uppskattar att slippa vara ensam. Trots att det har varit jobbigt, så är det betydligt lättare att leva med sig själv då man har någon vid sin sida.. Då kan jag tänka att jag gör saker och ting för andras skull. Anstränger mig betydligt mer då..

Men nu då? Har som redan bestämt att jag ska gå tillbaka till mitt beteende som jag hade före sommaren. Har inte ens tänkt tanken på att jag kanske borde försöka förändra, gå ett steg i rätt riktning.. Så nej, jag måste helt enkelt komma in i samma rutiner som förr.. Känns lite drygt, men samtidigt ser jag ingen annan utväg.. Helst inte då jag har gått upp i vikt..

Nåväl, nog om det!

Under sommarens gång har jag badat några gånger, fiskat, besökt Norge, ätit hotellfrukost, haft det mysigt med Magnus, umgåtts med vänner, förtärt alkohol, lekt kurragömma, solat, sett ett x antal filmer, spelar mario kart and so on.. Har nog haft en bra sommar.. Men varför har den gått så fort? Känns inte okey att det redan är höst.. Usch! Och snart är det vinter.. Fy fan åh!

Lite bilder:




















Tackohej

Inga kommentarer: