söndag 28 augusti 2011

Från det ena till det andra!

Har ätit godis hela helgen. Mår illa.. Gott för stunden, men sen blir det bara äckligt.. Nu sitter jag i soffan med kramp i magen. M spelar gitarr, han blir bättre och bättre för varje dag som går!

Ja, vad gör man en dag som denna? Det är så tråkigt väder, dystert värre..

Jag älskar min morgonrock. Jag älskar kaffe på morgonen. Jag älskar dagens första snus. Jag älskar att ligga i sängen och mysa extra länge på söndagar..

Jag hatar tråkigt väder. Jag hatar att älta saker. Jag hatar illamående. Jag hatar känslor. Jag hatar att vara frånvarande.

Igår spelade vi mario kart.. Tuff kom på besök, det var trevligt :) Nykter helg nr två är härmed avklarad. Bara fyra kvar!

Nu har vi beställt en resa till Turkiet. Vi far den 29:onde september. Känns bra, men dåligt.. Som vanligt.. Det ska bli skönt med värme och semester, mindre skönt med ångesten som kommer med solresor.. Men det ska fan bli en bra resa! Ska bajsa på det dåliga och fokusera på det roliga. Okey!

Nästa vecka ska jag vara kattvakt i sju dagar. Självklart ska det komma några typer och fixa med bergsvärmen, så jag kommer med andra ord bo i ett hus utan värme och varmvatten.. AMEN..

Nåväl, det är uppoffringar man får göra då man har köpt två katter och dumpat dom hos föräldrarna.. Ålidhem var inget bra hem för katter (kom jag på), så då kändes det bättre att ge dom ett liv på landet.. Dom är nog lyckligare där!

Funderar på att sätta mig på Torkel ett tag..

Hejhå

Inga kommentarer: