lördag 3 april 2010

Påsk!

Då var det påsk igen, och ikväll ska vi fira in påsken med, dodidooo, alkohol! Nu sitter jag dock och mår illa. Är less på illamående och trötthet. Men det har blivit bättre, så jag kanske kan lyckas bli av med eländet inom en snar framtid, om jag har tur.

Nu är det snart dags för ännu en Ålands-resa. Var nära på att hoppa av det hela, men jag gjorde en deal med Diana och Malin. "Jag följer med på ett villkor".. "Okey, vad".. "Om Thom får följa med följer jag med".. Så nu ska Thom vara coach med mig. Det blir han och 16 tjejer, haha! Det blir nog bra :) Vad kan gå fel med ett sådant klockrent coach-par? Ingenting!

Egentligen skulle jag skriva om ngt helt annat, ett problem, som egentligen inte borde vara ett problem. Det borde vara ngt positivt. Får ta det nästa gång!

Nu ska jag och H snart kolla på Mio min Mio ;P

Hoppas alla får en bra påsk! Kramohej

2 kommentarer:

liisa sa...

åland åland åland...när far ni? :)

Liisa sa...

njaa asså jag blev inte så impad om jag ska vara ärlig :P haha..
Kanske tog den äckligaste av dom alla...var bara den smaken kvar :D haha.

Aha...fan va skoj! Blir ni många?