lördag 10 april 2010

Nykter uppladdning!

Denna helg spenderar jag i byn, härligt att ta det lugnt. Känner att jag är i stort behov av att ladda upp batterierna ordentligt till Ålands-resan. Alkoholintaget kommer inte bli måttligt där borta, så levern behöver nog två veckors vila! Behöver även spara på pengarna så jag kan köpa mig ett ordentligt lager med alkohol på båtens taxfree, haha. Sååå, jag ska försöka hålla mig lugn och nykter tills det att vi står där på båten med korgarna fulla med alkohol. Yes!

Jaha, vad har jag haft för mig under veckans gång.. Hmm, har umgåtts med Hillevi, hälsat på Magnus i Vindeln och haft en helkväll med fika och bio med min Dallas. Har haft en trevlig vecka med andra ord

Idag har jag och die gett solen en chans att ge oss lite värme. Den gjorde oss dock besvikna, så vi gav upp rätt så fort. Nu sitter jag här med min snus och försöker få tiden att gå.. Senare blir det lyx-middag i form av tacos och kvällen kommer avslutas med en promenad och häng i soffan. En bra lördag! :)

Hoppas alla får en riktigt bra helg!

tackohej

Inga kommentarer: