fredag 26 mars 2010

Utmanad

Blev utmanad av Lisa. Ska skriva 50 sanningar om mig själv. Är det möjligt? Vi får se :)

1. Är 22 år och har inte varit i ett seriöst förhållande (livrädd för kärleken) haha
2. Min kusin höll nästan på att hugga av mig mitt finger då jag var ung
3. Har en extrem fobi för ormar
4. Är galen i sömnen (går och pratar)
5. Klarar inte av att ta i bomull, får rysningar i hela kroppen
6. Måste tvätta ansiktet minst tre gånger per dag
7. Är beroende av smink, visar mig sällan utan.
8. Är beroende av spännen
9. Är beroende av snus
10. Äter minst ett ägg per dag
11. Får panik då det är stökigt i lägenheten, men älskar att ha det stökigt i mitt egna rum
12. Är dålig förlorare
13. Fuskar ALLTID i spel som man kan fuska i
14. Misshandlar dagligen mitt hår (hatar hår)
15. Lyssnar aldrig på min kropp. Blir trotsig av att ha ont och utsätter mig då för smärtan (dumt, haha)
16. Tror på spöken
17. Har fobi mot att vara blek. Måste sola året runt!
18. Är dålig på att ljuga
19. Kan inte ta emot komplimanger
20. Tycker inte om vatten
21. Får dåligt samvete då jag dödar flugor
22. Jag har problem med pms. Gråter och blir förbannad som fan
23. Är paranoid då det gäller poliser (dom är ute efter mig) haha
24. Får dåligt samvete flera gånger per dag
25. Är dålig på att dricka vatten
26. Dricker minst 5 stora koppar kaffe per dag (miiinst)
27. Har aldrig bott ensam i hela mitt liv
28. Tycker inte om att vara ensam
29. Hatar att laga mat
30. Älskar att vinna och är en väldigt dålig vinnare (psykar mina motståndare)
31. Har alltid prestations-ångest
32. Vill ha en iller
33. Vill ha en minigris
34. Vill inte ha barn (djur känns bättre) haha ;P
35. Vill inte gifta mig (varför lägga ut pengar på det, då drar jag hellre utomlands)
36. Har åldersnoja
37. Skämtar och pratar mycket då jag blir nervös (varför kan jag inte hålla käften);P
38. Säger saker innan jag tänker
39. Är riktigt konflikt-rädd
40. Hatar vita smutsiga sockar på stora fötter (mår nästan illa, haha)
41. Tycker om barnfilmer, är väldigt barnslig
42. Är väldigt flummig
43. Har i stort sett inga intressen
44. Sjöng nyligen fångad av en stormvind på karaoke ute på cover (usch vad hemskt)
45. Sväljer tuggumin
46. Min högsta dröm är att dra utomlands under en längre tid
47. Är väldigt beroende av andra människor
48. Åt vid flera tillfällen kattmat då jag var ung (hårda)
49. Jag och rocka var riktigt gangster-ungar
50. Förlorade mot en utveckingsstörd kille i bowling. Blev så arg att jag grät i bilen då jag skulle hem, hahaha. Till mitt försvar kan jag säga att jag hade pms

Jaa, jag klarade det :P Jag utmanar : Thom, Diana och Hannah

kramohej

1 kommentar:

Liisa fisa sa...

haha :D Vad lik vi är på vissa!

Tänkte på när du lägger dig över rebecca i sömnen och säger åt henne att vara tyst...hahahahah :D
Var svårt att förklara men dom flesta vet nog vad jag menar! hahaha