torsdag 29 april 2010

Åland

Årets Ålands-resa blev en riktigt rolig tripp. Vet inte riktigt vad jag ska skriva för att beskriva helgens bravader. Mycket skratt, alkohol, sånger och en riktig jäkla laganda. Med en Norrland Guld ölburk runt halsen, var jag och Thom årets coacher. Vi skrek och skrattade oss igenom matcherna (och det gjorde vi med stil) "ATTACK". Brudarna gjorde ett bra jobb på planen, och jag har nu i efterhand kommit fram till att VI faktiskt var det bästa laget i hela turneringen (trots tre förluster av tre matcher) ;P Vi bjöd iaf på en riktig show!

Det var helt enkelt en klockren helg! Men ack vad sliten jag var på söndagen. Kom hem vid fyra tiden på natten. Sov 04.00-18.00. Klev upp, åt lite mat och gick och la mig igen vid 22. Sov 22.00-11.00. Sömn är ett underbart sätt att återhämta sig på! Min röst blev helt förstörd efter helgen och jag låter fortfarande som en skata, kraah

Imorgon är det valborg... Efter en jobbig vecka känner jag verkligen inte för att göra ngt socialt. Känns dock väldigt deprimerande att sitta helt ensam i en by. Under en vanlig dag går det bra, men då man vet att alla andra festar och har kul blir det automatisk en stark deppfaktor över det hela. Jaja, vi får se vad som händer

Nu ska jag ringa Hillevi, sen blir det promenad!

Hoppas alla får en bra valborg! tackohej

1 kommentar:

Elli sa...

Jag tycker du ska komma in till stan och umgås med oss!
Kram!