torsdag 15 april 2010

Bitter och tråkig

Jag vaknade på ganska gott humör och kände motivation till att kliva upp och njuta av dagen. Det är hemskt hur fort allt kan vända. Nu vill jag bara radera denna dag och slippa känna som jag gör. Känslor som leder till tankar som inte är vettiga för fem öre. Det är verkligen lätt att skylla på annat då det känns jobbigt. Är så less på att alltid tänka de tankar jag tänker då allt känns jobbigt. Jag vet egentligen bättre, vet att dessa tankar enbart är en bortförklaring. Är helt enkelt van att tänka som jag gör då jag känner som jag gör, att hitta kroppsliga orsaker till mina negativa känslor/tankar. Hur ska jag kunna få kontroll över mina känslor då jag inte vet vad dom egentligen beror på? Oj så lätt det är att falla in i ett beteende som på ngt vänster har blivit mitt sätt att hantera saker och ting. Usch vad less jag är! Jag önskar att det kunde bli bättre av att hålla på som jag gör, men det blir det inte. "Om jag bara bla bla bla, så kommer allt bli bra igen" Jo, eller hur. Fokus på fel saker..

Kraaaaaaah! Fan åh..

Meeen, jag har betydligt fler bra dagar nu, än vad jag hade för några månader sen..

Bitter bella skriver massor med strunt, rolig typ..

tackohej

Inga kommentarer: