onsdag 24 februari 2010

njaojaa

Vad händer med världen? Vad händer med Bella? Vet inte riktigt vars jag befinner mig just nu. I en konstig värld där tankar och känslor snurrar omkring så pass snabbt att jag knappt hinner med att finnas här och nu. Allt känns som en dimma, en dröm, som jag inte kan vakna upp ur. Det som händer, det händer, men det susar bara förbi, sen är jag där jag är igen. Går inte att förklara, för jag förstår knappt själv vad som händer i mitt huvud. Är som att jag lever i en dimma där jag glömmer bort gårdagen, där jag glömmer bort att finnas till. Ring ring, dags att vakna.

Så vad har har hänt den senaste veckan.. Jag,die, rocka och Hillevi drog till Birsta i torsdags. Hittade inte ett enda klädesplagg som jag kunde ha. Orkar inte ens tänka på det där. Men det var trevligt att komma bort för en dag. Under hemresan bestämde jag och H oss för att vi skulle festa på lördagen. Sagt och gjort! Det blev en riktigt rolig kväll :)

På fredag blir det fest med tjejerna från F. Sandra.H. kommer med bussen från Kiruna imorgon och ska bo hos mig under helgen. Ska bli roligt att träffa henne :) Blandade känslor angående festen, men det blir nog bra.. Måste anstränga mig för att kunna umgås med folk på ett normalt sätt, men måste man så måste man. NÄ, det ska bli roligt!

Nu tog det slut! Önskar alla en bra vecka och helg.

Tackohej

Inga kommentarer: