tisdag 9 februari 2010

Simsalabim, ta och försvinn!

Jag har måndag idag, men det är tydligen tisdag. Tatuerade mig igår, fyllde i tatueringen som jag verkligen inte är nöjd med. Är fortfarande inte nöjd, blev ingen stor skillnad alls. Men jag ska bygga på den någon gång då jag har råd. Vill faktiskt bli nöjd, känns rätt så viktig då den sitter där den sitter. Men jag har så dålig fantasi, så jag kan inte riktigt komma på hur jag vill ha den. Men det kanske kommer med tiden. Har ju hela livet på mig :)

De senaste veckorna har jag gått omkring med en ständig trötthet som inte vill ge med sig. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att vakna till liv. Inget verkar fungerar. Kaffe fungerar inte, snus fungerar inte, sömn fungerar inte, motion fungerar inte. Fortsätter som vanligt, men jag kan inte finna någon större motivation då jag är såhär trött. Viljan att kämpa går hand i hand med min trötthet. Jag orkar helt enkelt inte.

Men någon gång måste jag väll bli pigg? Annars kommer jag bli galen. Skulle nog behöva en stor dos av sol, lite äventyr och en nypa med bus. Men jag har inte råd med någon resa, och här i Sverige känns det inte så lovande, haha.

Man kanske ska testa solterapi, haha :P

Nee, nu ska jag brygga lite kaffe. Har inte gett upp hoppet helt. Den magiska kraften från kaffebönorna kanske kan ge mig lite kraft. Annars får jag ialf njuta av den goda smaken. Mumma :)

Tackohej

1 kommentar:

diana sa...

jag tycker den blev fin. vill också ha en rosa tatuering. ;)