onsdag 3 mars 2010

Kaffe i mängder

God morgon världen! Oj, vad jag är konstig, kraaah. Veckan i ära har jag spenderat med Hillevi. Vi sitter mest och lyssnar på musik och försöker komma upp med planer om hur man ska vakna till liv och se saker och ting med andra ögon. Vi kommer inte så långt, men det är skönt att prata. Har avbokat ännu en tid med L. Om han inte var en mes skulle han nog skälla ut mig. Ibland är det bra med mesar.. Men egentligen skulle jag nog behöva en utskällning, ett slag i ansiktet.

Helgen som varit har innehållt en hel del sociala situationer. I fredags var det fest och på lördagen var jag med Magnus. Om man tar bort det faktum att jag var bakis och konstig så var det rätt så mysigt. Vi fick ialf skratta en hel del, och det är ju alltid roligt (nähä). På söndagen fick jag besök av Hillevi. Thom och Diana var borta, så det känndes bra att umgås med folk. Fungerar inte så bra då jag är ensam, helst inte då jag är i staden..

Jag är så less på det här vädret. När ska det vända och bli vår? Ser verkligen inte fram emot slask-perioden, uuh..

Den 13/3 blir det tjejfest. Ska bli roligt att träffa alla igen, för jag har verkligen inte varit social den senaste tiden. Har i stort sett enbart umgåtts med Hillevi. Ber om ursäkt till er alla, ska försöka skärpa till mig!

Oj, vad jag dricker kaffe! Vi har redan hunnit dricka upp 10 koppar på två personer. Men gott är det, underbart :) Snus och kaffe i mitt hjärta!

Här kommer några bilder från en förfest för några veckor sedan, haha.












Nej, nu får det vara bra! Hoppas alla får en bra dag.. Tackohej

Inga kommentarer: