tisdag 16 februari 2010

kraah

Igår åkte jag skidor och nej, jag är verkligen ingen Gunde svan. Mer som bambi på hal is fast med flaxande armar och stela ben. Efter ett tag med svordomar och trassel fick jag äntligen in takten och försökte då hålla ett relativt bra tempo. Fy farao vad jobbigt det är med skidor! Är måttligt imponerad av Kalla och alla andra sådana typer, applåder!

Självklart vaknade jag upp med träningsvärk i jumskarna. Så går det då en gammal dam försöker utmana sin slitna kropp. Jag må vara ganska ung till åldern (enligt andra), men rent kroppsligt är jag närmare åttio. Min kropp tar emot ganska mycket stryk just nu, men jag tycker inte synd om den. Den får fortsätta plågas tills den vänjer sig och samarbetar med mig. Jaa, det är jag mot kroppen, haha.

Nu blev jag sugen på att köra skoter :P


Nej, nu ska jag röra på mig. Tackohej

Inga kommentarer: