lördag 13 februari 2010

Då var det helg igen

I veckan har jag varit sjuk. Mina trevliga halsmandlar växte sig stora vilket gjorde att jag fick väldigt ont i halsen. Ett tag trodde jag det var halsfluss, men jag klarade mig, tack gud! Det känns bättre idag. Inte lika ont, men en halsmandel är fortfarande svullen. Har nästan blivit galen under dessa dagar. Har bara legat i sängen, inte rört mig ett skit. Men idag ska jag cykla, det får bära eller brista. Heja kroppen!

Solen skiner, men jag kan inte riktigt ta mig ut, störande!

På torsdag ska vi dra till Sundsvall på Birsta. Mål = köpa kläder. Usch, hatar det! Men jag måste köpa kläder, för jag har inga. Och då menar jag inga! Rocka och Diana ska hjälpa mig, så det blir nog bra, haha :P

Tänker nog lägga upp lite festbilder snart :) Måste bara få fram dom.

Hoppas alla får en bra lördag! kramhej

Inga kommentarer: