fredag 15 januari 2010

Fredag!

Den här veckan har verkligen gått fort, vad händer med tiden? Jag håller på att ta mitt rekord, i att bo i staden utan att fara hem till byn. Snart har jag varit här en hel vecka, det har aldrig hänt förrut. Grattis bella!

Denna vecka har jag hängt mycket med Hillevi och Sandra.H.. Det känns givande att umgås med dem. Otroligt skönt att kunna prata om sina problem och sina störda tankar, då de personer man pratar med förstår vad man menar. Behövde verkligen få prata av mig, så det tackar jag för!

Har inte skrivit ngt om festen förra helgen. Den blev rätt så galen, och det är en flertal personer från förfesten som har ett raderat minne. En av dem är jag, haha. Vad hände? Tiden på krogen är i stort sett borta, stört! Var länge sedan jag fick så mycket minnesluckor. Men, jag var inte ensam, så då är det lättare att skratta åt. Då det var så pass många som var för fulla kommer ju få ihåg vad man har sagt och gjort, så då är det ju sak samma ;P Kvällen fick dock ett riktigt dåligt slut. Det var det jag skrev om i förra inlägget. Men jag ska fan skita i det där, försöka radera det minnet också!

Samtal med Mange om festen:

"Bella, fan, var jag dryg i lördags, jag kommer inte ihåg mycket"

"Jag kommer inte heller ihåg, haha. Så då gör det ju ingenting om vi både var dryga"

"Va fan hände? Två av mina kompisar som var där har också glömt allt"

"Stört"

"Ja, var länge sedan jag var så full. Ni måste ha en ny inflyttningsfest som man kommer ihåg. Den där kvällen hände inte"

"Det är fan sant. Ny inflyttningsfest om några månader"

Så det blir kanske en till fest i framtiden! Då ska vi dock inte bjuda lika många. Då är chansen större att det inte spårar, och att folk faktiskt kommer ihåg ngt av kvällen, haha. Och då ska jag fan planer in en helg då suss är ledig från både jobb och match :P

tackohej!

1 kommentar:

Liisa sa...

Jag skriver om :
(Fort.s från bellas inlägg)
..justjah...får inte glömma heller att ha festen då Lisa är hemma i sverige!

Så där :D Mycket bättre ;)
Kunde inte ha skrivit det bättre själv..haha.