tisdag 19 januari 2010

Arg varg

Idag samt igår har jag varit på ett riktigt dåligt humör. Arg som ett bi, sur som en citron. Just nu känner jag mig lite lugnare, ett motionpass på cykeln tog bort lite av ilskan. Börjar dock känna mig lite sur nu igen. Jäkla pms, det tar livet av mig! Hoppas verkligen det blir bättre till morgondagen, orkar inte gå omkring och vara arg, det tar så mycket energi. Det är inte lätt att vara kvinna ;)

Ska nog inte skriva så mycket mer, för då kommer det nog sluta med att ni som läser blir rädd för mig. Tänker inte fina tankar då jag är arg, haha :)

Och självklart Lisa, ska vi försöka få till festen då du är hemma :P Annars fixar vi en fest i din ära då du kommwe hem :P De bästa festerna innehåller faktiskt en Lisa, yeah!

Tackohej

1 kommentar:

Leesa sa...

wii :D Längtar redan tills jag kommer hem ;) party party då!

Hoppas allt är bra! Allt löser sig inom sin tid..de gör det alltid, som min mor brukar säga :)

Kram kram